donderdag 27 maart 2014

TijgerNina

Na drie verdrietige blogs nu weer wat mooi nieuws.
Op 21 december zijn er tijgertjes geboren bij circus Belly Wien.
Ons kerstcadeautje, van Nina??
In elk geval heel erg bijzonder...en misschien ook wel geen toeval.
We zijn dankbaar dat we ze regelmatig hebben mogen zien, en heel erg gelukkig
dat het circus besloten heeft om één tijgermeisje Nina te noemen.
Het is mooi dat Nina's circus zoveel voor ons blijft betekenen, het geeft ons
veel steun.
Het circus is vanaf vandaag weer aan het touren, dus als ze in de buurt zijn...
dan mag je Nina even bewonderen.
Als ze een beetje van Nina heeft meegekregen, dan word het een mooie, lieve, stoere tijger.
En voor nu...We proudly present...Tijger Nina!!!







Lucky en Nina

Met dank aan fotografie Esperanza voor de mooie foto's http://fotografie-esperanza.nl

8 opmerkingen:

  1. Dat is wel heel mooi van het circus Belly Wien dat ze een tijger nina genoemd hebben. (>'-')>

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat Nina voort leeft in zo'n prachtige tijger!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, wat een mooi gebaar van circus Belly Wien! Als ze in de buurt zijn gaan we ze zeker bezoeken! Veel liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nina en tijgers blijven met elkaar verbonden. Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Samen,
    Af en toe gaan mijn gedachte naar Nina.... Vorige week dacht ik nog, ik zal het blog nog eens er bij pakken. Door een gebroken arm van Mees kwam het er niet van. Vandaag rijd ik va mijn werk naar huis en zie een bord van een circus..... 3x raden welk circus.... Juist het circus van Nina zoals wij dat noemen. Dus vandaag het blog gelezen, vele blogberichten. Het verhaal is nu completer en dat voelt "fijn" als je al van fijn kan spreken in deze situatie. Maar wat hebben jullie alles op een mooie en waardige manier gedaan, zoals het goed voelde voor jullie en niks zoals voorgeschreven. Mooi ook om te lezen dat er een mooi klein life tijgertje naar jullie mooie meisje Nina is vernoemd. Dank je voor het delen van deze o zo dierbare maar moeilijke blogberichten. X Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar weer eens hoe belangrijk Nina voor anderen was. Van ergens stuurt ze jullie steeds weer kleine tekens. Als het circus in de buurt is ga ik er zeker met de kleinkinderen naar toe. Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Marcha
    Ik heb even een stukje gelezen en met een brok in mijn keel
    We gaan zeker nog eens een keerrje kijken bij het grafje van Nina als we in de buurt zijn en nemen dan onze hondjes mee als dat mag en kan
    Bedankt voor het gebruiken van mijn foto's van de tijgertjes en de link naar mijn website
    Ik moet zeggen het grafje ziet er super mooi uit echt een mooie herdenkplaats voor jullie kleine Nina
    Liefs uit Vlissingen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Esther Hol-van der Hooft26 juni 2014 om 21:48

    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen