woensdag 31 december 2014

Happy New Year


4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcha, ik schreef een berichtje, maar ik zag een foutje. Hierbij nogmaals.
    Ik ken je niet persoonlijk, maar we hebben hetzelfde meegemaakt. Wat is het moeilijk om verder te leven zonder onze meiden. Maryse (10) is op 28 september 2014 overleden aan een hersentumor. Het is vreselijk en bijna niet te doen. Ik heb veel op je blog (en nog) gelezen om te weten hoe je het toch doet allemaal in deze moeilijke tijd. Ik lees zelf ook veel in rouwboeken, daar haal ik wel wat kracht uit. Veel naar buiten doet ook erg goed, de natuur in. Ik wens jullie het beste voor 2015. Lieve groet,
    Suzanne Wouters

    BeantwoordenVerwijderen
  3. happy New Year Nina We hebben je een ballon gestuurd. Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Marcha,

    Via de website van VOKK kwam ik op jouw blog terecht. Ik luisterde naar het liedje voor Nina, las je teksten. Ik werk voor Bakkie Troost van de EO en zou graag met je in contact komen. Als je daar voor openstaat, zou je me dan willen mailen? Marleen.stelling@ikon.nl .

    Alle goeds,
    vriendelijke groet,

    Marleen Stelling
    Redacteur Bakkie Troost

    BeantwoordenVerwijderen