vrijdag 27 april 2012

Fiesta


Kanker is een verschrikkelijke ziekte waarin niemand je garanties kan geven.
Maar als er een ding is wat ik in de afgelopen 2 jaar heb gezien dan is het dat je nooit de hoop mag opgeven.
Je moet vast blijven houden, vast blijven houden dat de pijn ooit minder word, dat je ooit weer kunt lachen en gelukkig word, dat je ooit weer gewoon een kind bent  maar zeker dat je ooit weer beter word.
Opgeven is geen optie.
De behandeling in Tilburg die niet door kon gaan was een enorme tegenvaller die we weer moeten verwerken zoals zoveel dingen in de laatste jaren, alleen word het steeds zwaarder om er over heen te stappen als het tegenzit.
We nemen nu eerst lekker de tijd en rust die we hard nodig hebben en zullen daarna samen met de behandeld artsen bekijken wat de volgende stap is.
Uit de reacties die ik hoor en lees maak ik op dat er geen vertrouwen meer is.
Het verloop van Nina's ziekte en de behandeling daarvan is een moeilijk verhaal waarvan het einde nog niet inzicht is.
Ik heb van jullie allemaal veel steun mogen ontvangen en veel warmte ik wil jullie vragen om dat nog even te blijven doen en het positief proberen te bekijken, dat doen wij ook.
We blijven hopen.
Dinsdag 1 mei word Nina 10 jaar, zondag vertrekken we naar Spanje en we zullen daar voor
haar een knalfeest gaan geven.
Wij gaan dansen en zullen aan jullie denken.

Marcha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten