zondag 22 april 2012

Weer verder

Onwerkelijk hoe snel alles weer gewoon verder gaat.
De dag nadat Nina het slechte nieuws heeft gekregen heeft ze het in de klas vertelt.
ze wil heel graag dat iedereen het weet maar wil er zelf liever niet over praten.
Misschien is het er voor haar dan wel niet......
Voor ons is dat op het moment ook de makkelijkste weg.
Het gaat tenslotte ook nog heel goed met Nina ze heeft nergens last van, dus wat dat betreft
is alles ook nog steeds hetzelfde.
In haar hoofd heeft ze natuurlijk wel veel te verwerken, heel voorzichtig kunnen we daar soms
samen over praten.
Dat is voor ons op nu ook het moeilijkste we willen "gewoon" verder gaan maar we worden toch weer gedwongen om over dingen na te denken en keuzes te maken.
En dat is nu juist waar het wringt, voordat Nina ziek werd nam ik vaak beslissingen op gevoel
maar dat gevoel laat me steeds vaker in de steek. Zo wist ik zo zeker dat alles achter de rug was
en dat het goed ging komen met Nina.
Hoe moet ik nu ooit nog op mijn gevoel kunnen vertrouwen en beslissingen nemen.

Een stap is al genomen, Nina word morgen bestraalt.
In Tilburg krijgt ze een behandeling met GammaKnife met als doel de metastasen en tumor die er nu zit aan te pakken.
Dit is een relatief eenvoudige ingreep die voor Nina weinig belastend zal zijn.
Ze krijgt een narcose en misschien moet ze uit voorzorg 1 nachtje blijven.
Daarna zal misschien wat moe zijn maar dat zal ook weer beter worden.
Hopelijk valt het mee en kunnen we daarna weer plannen gaan maken.
Het is tenslotte vakantie!!!
Mijn twee kanjers..samen sterk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten