dinsdag 24 april 2012

Tilburg

Weer terug bij af..
Kanker is .... ik heb er gewoon geen woorden meer voor.
Gisteren waren we in Tilburg voor de behandeling met Gammaknife,
een apparaat dat op een klein gebied kan bestralen zonder andere gezonde cellen aan te tasten.
Nadat Nina onder narcose was gebracht werd er eerst een uitgebreide mri gemaakt.
Na 3 kwartier werden we bij de radioloog geroepen, als je binnenkomt weet je al genoeg.
We hebben slecht nieuws voor u...waarom kunnen we niet voor 1 keer wat anders horen!
De tumor zelf zou nog behandeld kunnen worden maar de uitzaaiingen hebben allemaal uitlopers en het gebied wat er dan bestraalt moet worden brengt te veel risico's met zich mee.
Als Nina uit de narcose komt moeten we het haar vertellen.
Nina neemt het nieuws gelaten op, wist ik maar wat er in haar hoofdje omgaat maar te veel
vragen wil je ook niet. We moeten haar volgen en dat is moeilijk je wilt alleen maar weten hoe ze zich voelt en of zij het nog trekt.
Ze heeft verder gelukkig weinig last van de narcose meer.
We gaan dit weer een plekje geven en kijken na de vakantie weer verder.


2 opmerkingen:

  1. er gaat geen dag voorbij dat we even aan jullie denken hier zijn geen woorden voor........

    lief Monique en Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zucht...
    Zit het dan ooit eens mee?

    Ik ben sprakeloos. Ik denk aan jullie.

    Ik wens jullie heel veel liefs maar vooral geluk,
    Moniek.

    BeantwoordenVerwijderen