dinsdag 2 juli 2013

Angels...

Vanavond mocht iedereen afscheid nemen van je, met een grote kronkel in mijn buik liet ik je achter.
We hebben er voor gekozen om niet bij dit afscheid aanwezig te zijn.
Voor ons voelde het niet goed om iedereen even kort de hand te schudden.
Degene die ons een warm hart toedragen en persoonlijk afscheid van Nina hebben genomen,
zien we graag binnenkort eens op een wat persoonlijke manier, om samen over Nina te praten.
Maar wat viel het loslaten vanavond me zwaar, al was het dit keer maar voor even.
Donderdag voor altijd..

Morgen nog eerst even een feestje voor jou, als we dan toch afscheid moeten nemen doen we het goed Kanjer.
Morgen gaan we knallen!
X

 
 
lives are for living
i live for you
dreams are for dreaming
i dream of you
hearts are for beating
mine beats for you
angels are for keeping
can i keep you..
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. <3 de tranen diggelen over mn wangen...heel veel sterkte! en lieve nina...dank je dat ik je heb mogen kennen en de les die je me geleerd hebt! <3

    veel liefs, erica wouterse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop lieve Marcha dat jullie morgen nog even kunnen knallen samen het laatste feestje, dit schrijf ik met dikke tranen, wat een verdriet...heel heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tranen rolde over me wangen maar wat lag ze er mooi en vredig bij heel veel sterkte donderdag met heb afscheid. .
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marcha en familie.
    Heel veel sterkte morgen bij het afscheid van jullie bijzondere dochter Nina. Het word vast een mooi afscheid.Wij zijn in gedachte bij jullie.
    Sterkte.
    Petra van Dijk - Peters

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte prinses. Wat ligt ze er mooi. Alsof ze slaapt, heel vredig.
    Morgen knallen en dan heel veel sterkte donderdag.
    We begrijpen jullie keuze voor vanavond, maar wat zal het moeilijk zijn geweest jullie Nina even niet bij jullie te hebben gehad.
    We komen graag nog naar jullie om over Nina te praten.

    Liefs Rogier, Bregje, Sterre en Mex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi....mooi als een prinsesje...
    Dankbaar dat ik Nina nog even mocht zien...

    Liefs Pien
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marcha en Bas en kids

    Heel veel sterkte donderdag, met het feest en daarna het afscheid.
    In gedachte zijn we bij jullie allen.
    Paul en Anny

    BeantwoordenVerwijderen