vrijdag 12 juli 2013

Vrienschap

 
 
 
Op 4 jarige leeftijd leerde Mette Marit en Nina elkaar kennen.
Vanaf het eerste speelafspraakje ontstond een innige vriendschap.
Heel bijzonder, zeker voor die leeftijd.
Twee handen op één buik....altijd, als je me vraagt of er weleens
onenigheid was...ik kan het je niet zeggen.
Ik heb het in elk geval nooit gezien of gemerkt.
Ze begrepen elkaar...zonder woorden.
Ze konden zich zelf zijn....samen.
En samen maakt sterk!!!
Nina mocht gewoon ziek zijn bij Mette.
Ze hielden van elkaar.
Ik mis Nina...maar bijna net zoveel
mis ik hun vriendschap.
Mette lieverd, ik  hou van je,
wil je alsjeblieft ook een beetje mijn meisje blijven?
XXXXXXX
 
 
 
Nina
Je bent mijn beste vriendin daar komt niemand tussen
Je gezichtje is zo lief met die bruine ogen en dat schattige neusje
Die moest lachen en giechelen van mijn verhalen over Lonneke en Iris, die ik je vertelde voor we gingen slapen
Het leukste vond je dat ene verhaal met die woordjes
Je lachte je kapot om ‘Sorry ik versta geen mislukt Chinees,
Samen lachen samen Spelen
Samen huilen Samen pruilen
Je bent mijn tijger en de koningin in jouw Tijgerland
Waar je nu lekker aan het knuffelen bent
Lekker slapen en tot morgen word niet meer gezegd
Maar lekker slapen en tot gauw
Is wat wij zeggen en doen
Je had geen pijn wat vond ik dat fijn
Ren maar verder, huppel door
Maar nog 1 ding
I wish you were here
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een super bijzondere vriendschap! En wat zal Mette Marit Nina missen. Wat een super vriendin ben je voor haar geweest. En zo als ik zo lees, ben je voor heel het gezin bijzonder!

    Liefs Rogier, Bregje, Sterre en Mex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bijzonder is het als je zulk een groot hart hebt als jij marcha...
    Hoe bijzonder is het dat alles wat jij schrijft direct in mijn hart binnenkomt....
    Hoe bijzonder is het dat je iedereen mee in je gezin laat met je schrijven...
    Hoe bijzonder is het dat je mensen die nina niet gekent hebben toch nina laat leren kennen met dit blog
    Je bent een bijzondere vrouw.....
    Put kracht uit je gezin en de gedachten dat Nina een geweldig mooi (helaas veel te kort) leven mocht krijgen waarin al haar wensen zijn vervuld..

    BeantwoordenVerwijderen