woensdag 26 juni 2013

Donkere nacht....

Na een goede dag gisteren, heeft Nina vandaag veel geslapen.
Ze was sliep veel en was slecht aanspreekbaar.
Vanavond na negenen ging Nina plots snel achteruit...
onregelmatige ademhaling, en een onregelmatige hartslag.
De huisarts is twee keer langs geweest, nu is Nina weer wat rustiger.
Weer was het afscheid zo dichtbij....

ALLES WAT IK VOOR JE VOEL
Alles wat ik voor je voel
is met woorden onuitspreekbaar.
Alles wat je aan me geeft
blijkt met woorden nauwelijks raakbaar.
Al jouw liefde blijft in mij
eeuwig onvervangbaar.
Waar ik ben daar woon je
heel diep in mijn hart.

3 opmerkingen:

  1. Ach kind wat vreselijk toch allemaal...
    ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij.

    Wat een prachtig gedicht. Nina zit ook diep in mijn hart.

    Heel veel liefde,
    Moniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het persoonlijk jammer dat er reacties worden verwijderd

    BeantwoordenVerwijderen