zaterdag 22 juni 2013

Zo stil....

We kunnen niets meer voor Nina doen.....
Na dat berichten dachten we in jaren...
Jaren werden maanden.....
Maanden werden weken...
en nu staat de tijd even stil...
het is stil in huis, stil in mijn hart, wachten wat er komen gaat.

Nina slaapt nu veel, maar wel rustig, ze ademt rustig en heeft geen pijn.
Ze ziet er goed uit en ligt ontspannen in bed af en toe een glimlach om haar mond.
Een sprookjes prinses, klaar om wakker gekust te worden...

We willen deze dagen graag in alle rust met Nina doorbrengen en willen daarom geen visite meer.
We hechten zeer veel waarde aan de steun die we van iedereen hebben mogen ontvangen, en hopen die steun weer te krijgen als we die straks zo hard nodig zullen hebben.

 
 
 
Stil
Je prachtige ogen, zo intens vertrouwd
Een spiegel waarin ik mezelf zag
Die droevige ogen, zijn niet te doorgronden
Er is iets wat ik mis dat ik mis

En ik zou zo graag weten wat er achter je ogen
Die starende ogen, nog is

Tussen je oren blijft alles gelijk
Van binnen verandert er niets
Je dromen je wensen
Je weet wat je wil
Diep achter je ogen, die starende ogen,
Daar staat de tijd stil, de tijd stil

Zoals je daar ligt, met die doelloze blik
Je tuurt zo ver weg in het niets
Woorden, ze zijn er, in zinnen verloren
Vaak snap ik ze niet ik snap t niet

En ik zou graag weten wat jij daarvan binnen
zo heel diep van binnen nog ziet

Tussen je oren blijft alles gelijk
Van binnen verandert er niets
Je dromen je wensen
Je weet wat je wil
Diep achter je ogen, die starende ogen,
Daar staat de tijd stil, de tijd stil

En ik zou zo graag weten wat er achter je ogen
Die starende ogen nog is

Zul je mij ooit vertellen wat er achter je ogen
Die starende ogen nog is

22 opmerkingen:

  1. Lieve lieve mensen.....
    In stilte ..... bij jullie....
    In onze gedachten.....

    Herman, Miriam en Fabiën

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees mee... en ben stil.
    Vind niet de juiste woorden...
    Sterkte voor wat komen gaat.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sterkte!! liefs kelly werts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontroerend...

    Heel veel sterkte.
    Veel liefs
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve allemaal
    op afstand leef ik met jullie mee.
    geen moment uit mijn gedachten.
    voor jullie heel veel kracht en liefde.
    xxx suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan niet de juiste woorden vinden om jullie sterkte te wensen in deze moeilijke tijd.
    Maar weet dat jullie in gedachten bij ons zijn.
    Geef Nina aub nog een dikke kus van ons.
    Liefs aan jullie allen.
    Dorothé en Willie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve familie,
    Wij willen jullie heel veel kracht, liefde en sterkte wensen. Ook deze moeilijke tijd zal voor jullie straks heel kostbaar zijn. Koester de momenten.

    Howard, Carin, Tijn, *Pim* en Isa uit Sint Anthonis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet te bevatten.geen woorden voor.geniet en koester deze tijd nog samen.we denken aan jullie en wensen jullie alle kracht en veel sterkte

    Eduard, marielle, britt en tess griffioen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig koppie heeft Nina toch,
    haar ogen spreken boekdelen.

    Te zwaar voor een kind,
    oneerlijk,
    niet te verwoorden,
    maar vooral niet te begrijpen.

    Waarom?

    Nina zit in mijn gedachten en diep in mijn hart!

    Liefs,
    Moniek.




    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend veel sterkte. Ik heb er ook geen woorden voor.
    Denk aan jullie.

    Ria Fleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. in gedachten ben ik bij jullie.
    heel veel sterkte.

    Nina is een kanjer

    liefs, Wendy Hendriks

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend veel sterkte! In stilte leef ik met jullie mee!

    X Diane mama van lotgenootje Mees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij wensen jullie heel veel sterkte,kracht en liefde toe in deze ongelooflijke moeilijke periode.Hier zijn geen juiste woorden te vinden.Wij willen jullie laten weten dat wij in gedachte bij jullie zijn.
    X Jos Petra djoni en Sven van Dijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Tijger Nina, papa, mama en broertjes van Nina,
    Ik wens jullie alle kracht en liefde in deze onbeschrijfelijk moeilijke tijd.
    Woorden schieten te kort, we worden er allemaal héél stil van. Liefs Riëtta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alle kracht en alle sterkte gewenst!
    Onze gedachten gaan naar jullie uit in deze onbeschrijfelijk zware, moeilijke en intens verdrietige tijd.
    We branden in stilte een kaarsje voor Nina!
    Liefs Jacques, Lieske, Noa en Loek (Villa Pardoes 2011)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er gaat bij ons geen dag voorbij zonder aan jullie te denken. Heel veel kracht, liefde en energie voor jullie allemaal.
    Groetjes Benno Sandra Lars en Sanne Toenders.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Macha en Bas
    Ik lees iedere keer wat je allemaal schrijft. De pijn die jullie voelen is onbeschrijfelijk. Niemand die jullie kan helpen. Wij leven met jullie mee in deze moeilijke periode.
    Hanny eb Chris Boekel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Marcha, Bas, Bowie, Mick enNina, nog steeds niets zinnigs te zeggen maar we leven met jullie mee, elke minuut van elke dag, liefs, erika, michiel, minke en hella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We hebben je 1 keer mogen ontmoeten tijdens de hummer rit met jopie konijn. Je verhaal kenden we van Dorry, opa en oma. Je ontroerde me toen ontzettend en wat vond kim je een ontzettende kanjer. We denken iedere dag aan jou en je familie....we wensen jullie allemaal heel veel kracht en sterkte toe. Dikke knuffel Twan, Ingrid, kim en Isa Michiels

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Veel liefs Tijger Nina!

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieverds,
    De stilte...zo vredig...
    Ik wens jullie alle goeds

    Met heel veel liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen