zaterdag 29 juni 2013

Een leven zonder jou...

Een leven zonder jouw....maar nu nog even niet.
Tot donderdag zijn we nog met zijn vijven, je bent nu nog bij ons, we zijn nog compleet.
Jouw dood maakt me stil van binnen, maar ik ben zo gelukkig dat je er nog bent.
Het is een heel onwerkelijk gevoel, het is denk ik het uitstellen van het onvermijdelijke afscheid.
We moeten ook nog zoveel regelen, terwijl we al zo veel hebben gedaan en al je wensen kenden.
Ik kan me niet indenken hoe het voelt voor ouders die plotseling hun kind verliezen en in een paar dagen tijd alles moeten regelen.

We praten veel over je, ik praat veel tegen je en met je.
Je bent zo mooi, je ziet er uit als een prinsesje met een glimlach op haar gezicht, heel sereen.
Je moet wel gelukkig zijn, daar waar je bent nu.
Vandaag heb ik het in de kamer waar je nu ligt gezellig gemaakt voor je, je tijgers , geurkaarsjes
en bloemen om je heen.
Al onze herinneringen hebben een mooi plekje bij je gekregen.
Bowie vind het ook een fijn plekje, hij is vaak bij je, kijkt even tv of zit op zijn laptop bij je te spelen.
Voor hem ben je er gewoon nog, hij kan denk ik ook nog niet overzien wat het voor hem betekent om je dadelijk te moeten missen.

Ik wel meisje...en ik ben zo bang dat ik dadelijk niet zonder je kan
XXX Mama

Zo mooi was je
Zo mooi ben je
Eindeloos geluk wensten we je

Wensen we je nog
 

4 opmerkingen:

  1. Lees vanaf verre afstand mee, en denk aan jullie. Toen we gisteren aankwamen in Vietnam, was het eerste toestel wat ik op het vliegveld zag van Tiger Airlines. Nog nooit van gehoord...maakte dat ik weer even aan jullie moest denken. Heel veel sterkte en geniet nog van het feit dat jullie meisje nog bij jullie is, en heel veel sterkte donderdag...

    Bianca Kulik,C 4

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leef met heel mijn hart met jullie mee.
    Wat moet het gigantisch veel pijn doen. Maar wat hebben jullie het allemaal goed gedaan. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marcha en Bas

    Ook het personeel van Doe Maar Gewoon leeft met jullie mee. Woorden schieten ons tekort...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woorden

    Soms zoek je woorden
    om te spreken
    soms zoek je woorden
    voor een beetje troost

    maar hoe je zoekt
    je vindt ze niet

    zijn er wel woorden
    voor zo'n intens groot verdriet?

    soms is een klein gebaar
    voldoende
    een blik, een hand
    een arm om iemand heen

    zo'n klein gebaar
    zegt meer dan woorden
    geeft het gevoel
    je bent niet alleen
    met je verdriet..

    Via circus belly wien op deze blog gekomen, hartverscheurend allemaal gelezen.

    Rust zacht lieve super kanjer Nina, de strijd die jij moest strijden was te oneerlijk. Nu zal je als sterretje stralen en waken over je ouders en je broertjes
    Lieve familie, gecondoleerd en ik wens jullie heel veel kracht en sterkte om dit grote verdriet te dragen.

    Onze complimenten dat jullie elke keer de kracht vonden om toch de bezoekers van deze site op de hoogte te houden in jullie mooie en duidelijke blogs.


    BeantwoordenVerwijderen