woensdag 26 juni 2013

Groep 8

Terwijl ik dit schrijf kan ik meekijken met de Musical van groep 8.
Als de dag van gisteren.....dat we haar naar de basisschool bracht.

Nu neemt groep 8 afscheid van de basisschool, Nina had hier tussen moeten staan.
Het is heel moeilijk, het voelt voor ons ook als een afscheid...op dezelfde manier zoals het denk ik voor alle ouders voelt.
Het einde van een periode, het begin van een nieuwe.
Ik vind het erg dat ik er niet bij ben, ik mis het afsluiten van een bijzondere tijd ik mis de kinderen, ik mis hun trotste koppies.
Ze hebben het goed gedaan....


Ons meisje. 4 jaar, helemaal klaar voor het nieuwe grote avontuur in haar leven.
En wat heeft ze het goed gedaan....

6 opmerkingen:

  1. Ze heeft het zeker goed gedaan!!

    Liefs Rogier, Bregje, Sterre en Mex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ken ik ze nog voor ze bij ons wegging. Een hele tijd geleden, maar toch ook veel te kort. Ik ben op de hoogte gebleven van Nina haar vechtlust en nu ook gelezen wat jullie hebben genoten en gestreden met elkaar. Heel veel sterkte en liefs van Esther (psz Pippeloentje).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een héééérlijke foto zeg! Wat een prachtig kind1

    Dat maakt wel dat ik helemaal niets meer van het leven begrijp...

    Liefs,
    Moniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal, mama van *Bo en Kess27 juni 2013 om 13:14

    DE TROOSTBOOM
    Kom maar onder mijn takken
    verschuil je in mijn groen
    net zoals de vogeltjes
    ook bij mij wel doen.
    Zoek er maar een plaatsje
    m'n arme lieve kind,
    ik ruis voor jou mijn blaadjes
    met de lieve zachte wind.
    Droog de tranen uit je ogen
    vertel het mij maar allemaal.
    Er is geen boom die hier niet luistert
    naar jouw verdriet en jouw verhaal.
    Is er even niemand anders
    die zijn arm om je kan slaan,
    leg je armen om mijn stam heen
    en laat die tranen dan maar gaan.
    Hoewel ik niet kan praten,
    hoor ik wel wat je bedoeld,
    en ik denk dat voor je weggaat
    je m'n troost wel hebt gevoeld.
    Neem een blaadje van mij mee,
    droog daarna je laatste traan
    en weet dat er een boom is
    die voor jou zal blijven staan.

    Dit mooie gedicht is voor jou lieve Nina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Nina,

    Wat een klein prinsesje.
    Ik herken je helemaal. Zo heb ik een jaar van de mogen genieten in mijn klas.
    De ketting heb je ook in groep 1 gemaakt toch? Ik herken de kralen nog steeds. Er zijn heel veel mooie herinneringen aan jou die je lieve familie nooit zal vergeten. Alleen hadden het er nog veel meer moeten zijn.....

    Juf Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve NINA, en familie
    Een heel lief ENGELTJE,
    Sterkte voor jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen