zondag 30 juni 2013

Trotse ouders.

Vanmorgen rinkelde de telefoon aan een stuk door...we nemen niet op....te druk met de laatste dingen regelen.
De kaartjes zijn klaar en ze zijn heel mooi geworden. Geen verdrietig kaartje, je word er blij van..hoop ik.
Natuurlijk was er te weinig plek op het kaartje, we wilden zoveel meer Nina laten zien.
Te weinig tijd tijdens de herdenking, we willen zoveel meer muziek laten horen die past bij hoe we ons voelen, en zoveel meer over ons meisje vertellen. Dagen lang....
We zullen ons donderdag inhouden, maar laat ons daarna vertellen over Nina...zoveel als we willen....zolang als we willen..
Morgenvroeg gaan we nog de locatie voor het afscheid bekijken en nog wat dingen afhandelen
en daarna willen we rust, de deur gaat op slot!
Alleen zijn bij ons wonder, de laatste dagen.

Vanmiddag waren we nog een keer bij de tijgers van Belly, Saskia lag op het gras en ik mocht met haar knuffelen. Op dat moment voelde ik Nina zo dicht bij me, het gevoel dat we hadden toen Saskia bij ons thuis was kwam weer helemaal terug.
Wat ben ik blij dat ze er waren, nu ik terug kijk hebben ze ons door die eerste zware dagen gesleept.
Nina's tijgers waren dicht bij ons en iedereen was bezig met het circus.
Vrienden en familie die bij ons langskwamen waren verdrietig, maar ook blij, want ze gingen naar het circus, voelen wat Nina voelde, even dicht bij haar zijn, er voor Nina zijn.
En wat gingen er veel mensen voor Nina, als eerbetoon aan haar.
De eerste dagen was het druk maar vandaag zat het bomvol, er werden nog extra stoelen bijgezet.
Wat een eerbetoon voor zo'n klein lief meisje, geen afscheid van een dag maar van een week,
zoals het een echte prinses betaamt!

Namens ons als trotse ouders, iedereen bedankt dat jullie ons meisje op deze manier hebben herdacht!!!
XXX



12 opmerkingen:

  1. Love reaches beyond the stars....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het gaf ons het gevoel iets te kunnen doen voor jullie. En dat deden we maar al te graag. En wat een prachtig circus!!
    lieve groetjes Fred, saskia, jeniek en senne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heaven was needing a hero...

    Onbeschrijflijk hoe het verhaal van een klein meisje zoveel indruk op je kan maken... Ik denk aan jullie en aan Nina....

    Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het verlies van een kind is heel onnatuurlijk ..... Helaas .... Spreek ik uit ervaring. Ik heb hier heel veel van geleerd maar de pijn is ..... Soms heel erg. Ik wens jullie heel veel kracht ..... De kracht van een tijger!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kent me niet, ik jou een klein beetje, via je ontroerende, hartverscheurende blog.

    Je ontlokte me een glimlach, dikke tranen...... en diep respect.

    Zorg goed voor jezelf en voor degene die achterblijven, doe het voor jullie en voor jullie lieve beschermengel ...Nina.

    Ik wens jullie kracht, heel veel kracht om dit immense verlies van jullie prachtige dochter een plekje te kunnen geven!

    een moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve allemaal,
    Wat heftig, maar wat doen jullie het mooi.
    We wensen jullie heel veel warmte, liefde en kracht in deze dagen samen als gezin.
    Ik denk veel aan jullie. Ik vind het zo knap hoe jullie het allemaal doen. Zo fijn dat we via deze blog mee mogen lezen en leven.

    Liefs Bregje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat verwoord je het allemaal prachtig. En heel belangrijk: jullie nemen afscheid zoals jullie het willen doen! Mooi, warm en helemaal in de geest van Nina! Heel belangrijk, ook straks voor de verwerking! Wat ontzettend triest dat jullie dochter niet langer in zo'n warm gezin mag blijven! Sterkte verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toeval bestaat niet!
    zo zie je maar weer.... Bijzonder hoe zulke dieren zoveel voor je kunnen betekenen. Hebben ze ook al voor mij gedaan en voor mijn ouders! Mijn ouders zijn namelijk Arnold en Saskia van het circus.
    Via hun en via deze blog alles gevolgd. Diep respect! wat kunnen jullie trots zijn op jullie prinses! maar wat kan zij trots zijn op jullie! Een moeilijke tijd breekt aan, tijd zonder Nina. Veel kracht gewenst hiervoor.
    Nina past nu op Sanny, en Sanny op haar! weet het zeker!
    Heel veel sterkte en liefde de komende tijd en daarna!
    Leef erg mee.
    Liefs Yvonne Suiveer-Loois

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is maar 1 woord voor respect!!!?dag lieve Nina sterkte lieve familie en vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schrijf je het allemaal mooi Marcha, met zoveel gevoel, lach traan en trots, trots op jullie lieve meisje die helaas te kort bij jullie mocht zijn maar waar jullie je hele leven met veel dierbare lieve herrineringen op terug kunnen kijken.
    Jullie volgen je hart. Wat zal het een leegte zijn. Maar wat doen jullie het goed xxx Heel veel sterkte.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb jullie verhaal via de zijlijnen een beetje gevolgd door mijn tante (Saskia). Ik ben diep ontroerd door jullie verhaal en vind het knap dat jullie op zo'n mooie manier, en helemaal in stijl van Nina afscheid kunnen nemen.
    Ik wens jullie en alle familie en vrienden heel veel sterkte de komende dagen en bij de bijzondere uitvaart.
    Ik heb respect voor jullie moed, en hoe sterk jullie allemaal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve familie
    Helaas kunnen wij vanavond geen afscheid komen nemen van Nina.
    Van hieruit wensen wij jullie heel veel sterkte toe morgen, en mogen de mooie herinneringen aan jullie kanjer Nina een grote steun zijn voor jullie.
    In gedachten zijn wij morgen bij jullie.
    Liefs Willie & Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen